امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

اميرحسين گوگولو ماماني

مادرم با تمام وجود دوستت دارم

1392/2/8 7:34
نویسنده : چيكو
342 بازدید
اشتراک گذاری

مادر

امروز وقتي به ني ني وبلاگ اومدم اين جمله ((مادرم با تمام وجود دوستت دارم )) رو ديدم احساس شادي و شعفي وجودم رو فراگرفت و اين احساس رو مديون وجود اميرحسين شيرين و عزيزمه كه بارها خدا رو بخاطرش شكر كردم و از خدا خواستم كه به همه كسهايي كه دوست دارن طعم مادر شدن رو بچششن اين نعمت رو عطا كنه قلب روز مادر سال گذشته اميرحسين تو آغوشم بود اما نمي تونست مامان بگه فرشتهامسال فرشته كوچيك من با يه لحن قشنگي ميگه ماما ، ماماني و منم ميگم عزيزمامان و احتمالا سال آينده مامان دوست دارم و يا مامان روزت مبارك و اينا همه شيرينن چون يه جورايي رشد و روند تكاملي اميرحسين رو نشون ميده .

       خدايا شكرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صفورا مامان آوا
10 اردیبهشت 92 14:11
روزت مبارک عزیزم
مامان محمدرضا
11 اردیبهشت 92 12:32
سلام عزیزم. ممنون که به ما هم سرزدید. روزتون مبارک. ایشالا همیشه تنتون سالم باشه و سایتون بالای سر نی نی. راستی میشه خواهش کنم یه بار دیگه هم بیایید و به پسرم رای بدیدآخه 4 روز بیشتر نمونده ممنونم .
مامان محمدرضا
17 اردیبهشت 92 1:37
سلام خاله جون . اومدم تشکر کنم اگه کمک شما نبود من برنده نمیشدم. خیلی دوستتون دارم. بوسسسسسسس


عزيزم منم بهت تبريك ميگم ان شاله كه مراحل بعدي زندگيت هم موفق و مويد باشي