امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

اميرحسين گوگولو ماماني

بدون عنوان

1393/3/4 11:07
نویسنده : چيكو
856 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي وقت بود نيومده بودم مطلبي بزارم شايد علتش به خيلي چيزها برمي گرده (تنبلي خودمخجالت ، درگير درس و دانشگاه و كارهاي اداره و ....)

تو اين مدت امير حسينم بزرگتر شده اما ديگه زياد نميزاره ازش عكس بگيرم همش ميگه عكس نگير ، موهاش بلند شده ميخواستم ببرمش آتليه اما همكاري نميكنه تو عكس گرفتن .)

مسافرت نوروز امسال تهران و اصفهان و ابيانه رفتيم سري به موزه ها زديم . دارآباد ،موزه حيات وحش رفتيم از طاووسها خوشش نمي اومد اما از خرگوشها خوشش مي اومد بچه ها به خرگوشها پفك مي دادن حالا هر وقت به اميرحسين ميگم رفتي موزه ميگه خرگوشها پفك ميخوردن!!آرام

همچنان عاشق ماشين بازي خصوصا ماشين پليس و ماشين آتش نشاني . عاشق كارتون سام آتش نشان و توپولوهاست.

اميرحسين در حاليكه داره به عكس گرفتن من اعتراض ميكنه

همچنان در اعتراض به عكس گرفتن

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان رادمهر جوجو
15 تیر 93 10:56
سلام عزیزم خوبید با درس و دانشگاه چه می کنید . چقدر امیرحسین بزرگ شده خیلی وقت بود ندیده بودمش از طرف من ببوسیدش خدا حفظش کنه
مامانی سمیه
31 شهریور 93 8:57
سلام عزیزم سه چیز زیباست 1- بی خبر دعایت کنند 2- نبینی نگاهت کنند 3-ندانی یادت کنند دعایتان می کنم به خیر، نگاهتان می کنم به پاکی ،درآخرین روزهای ماه مبارک ذی القعده همدیگر را یاد کنیم به خیر ، سلامتی ، سعادت ، توفیق عبادت
چيكو
پاسخ
ممنون سمیه جون که به یادمون بودی رادمهری رو ببوس خانمی