امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

اميرحسين گوگولو ماماني

پيرايش مردانه اميرحسين

1392/3/11 10:08
نویسنده : چيكو
509 بازدید
اشتراک گذاری

يه روزي از روزهاي اسفندماه من و اميرحسين با زندايي و اميرطاها و دايي رفتم آرايشگاه مردانه نوين توي خيابون دانشگاه تا موهاي گل پسرامون رو كوتاه كنيم .امير حسين پسر خوبي بود مثل دفعه قبل (دومين باره) خيلي راحت نشست تا موهاشو كوتاه كنه اما طاها يه كم بي قراري مي كرد

اما حكايت به روايت تصوير:

:

و اما وقتي اومديم خونه :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه
11 خرداد 92 10:15
عزیزم مبالکه ببین چقدر خوشگل شدی گریه هم نداشت آفرین پسملم رادمهری من هم داستان داره موقع مو کوتاه کردنش .


سميه جون ممنون كه به سر زدي از قول اميرحسين به رادمهر بگو ببين من چه آروم مي ايستم موهامو كوتاه ميكنم تو هم مثل من باش تازه سربازي بايد كچل كنيمممممممم
مامانی طهورا
11 خرداد 92 10:29
ماشششششششاله
خدا حفظش کنه


ممنون عزيز بازم به ما سر بزن