امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

اميرحسين گوگولو ماماني

نظرات (5)

❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 11:31
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
عالیه
28 مرداد 91 9:01
وبلاگ امیرحسین از وبلاگ پسرداییش خیلی خوشگل تره . البته این نظر منه و امیدوارم زن داییش ناراحت نشه .


عزیزم از لطفت ممنونم . گل پسریت آرتا رو ببوس
hodeys
28 مرداد 91 13:07
amir hosein jun mesle asal shirine khoda hefzesh kone


مامان سلدا
5 شهریور 91 10:51
سلام خیلی از دیدن امیرحسین خوشحال شدم خدا حفظش کنه دلم برات تنگ شده بود وبلاگتونو تو قسمت نظرات وبلاگ آوا کوچولو دیدم به هر حال نی نی نازو قند عسلی داری چیکو جون دوستتون دارم امیرحسین رو هم ببوس
خیلی دلم می خواد لینکتون کنم و از آنجایی که بدون اجازه لینک نمی کنم شما هم به وبلاگ سلدا بیایید و جواب در خواست من و سلدا رو بدید (شیوا)





شيوا جان ، خيلي خوشحالم كه به ما سر زدي بازم به همون سر بزن


آی تک
4 مهر 91 12:27
امیر حسین عسل خالشه