امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

اميرحسين گوگولو ماماني

امیرحسین و بد قلقی

1391/5/27 11:15
نویسنده : چيكو
500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

این مطلبمو واسه دوستهای مهربونم می نویسم .امیرحسین این روزها بدخواب شده عصرها ساعت 7-8 می خوابه بعد شبها تا ساعت 2/5-3 بیداره بعدش وقتی می خوابه هر 1 ساعت یکبار بیدار میشه که شیر بخوره اونم شیر نمیخوره خلاصه منو حسابی بدخواب و خسته کرده . نمیدونم چیکارش کنم ؟ گاهی وقتها طول روزهم نمیخوابه شب هم که می خواد بخوابه با مقاومت می خواد بیدار بمونه و گریه میکنه .تعجب

  دیشب امیرحسینو کنار خودم خوابوندم کمتر بیدار شد.

نکته جالب : امیرحسین شیر نمیخوره تا وقتی بغلش کنم روی پاهام بزارمش و نازونوازش کنم اون وقت شروع به خوردن می کنه. موندم 2ماه دیگه برم سرکار تو مهد کودک اینجوری نوازشش می کنن !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الناز مامان بنیا
25 دی 91 15:13
باید خواب 7 شو کنسل کنی و نزاری بخوابه بنیا هم همین طوری بود بی چاره کردم بود منو ما تصیم گرفتمی و خوابشو تنظیم کردیم به بدختبی چیکو ادرس وبلاکتو برام بزار لینکت کنم www.benya.niniweblog.com