امير حسينامير حسين، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

اميرحسين گوگولو ماماني

13آبان 1سالگي اميرحسين

1391/8/15 9:35
نویسنده : چيكو
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره عزيز دلم 1ساله شد انگار همين ديروز بود چقدر دلم مي خواست زود پسرم بزرگ شه و 1ساله بشه

همش ياد روز به دنيا اومدنش افتاده بودم قلب

 ديروز (روزتولد اميرحسين ) صبح زود حاضر شديم با بابايي رفتيم قنادي و كيك گرفتيم و رفتيم عكاسي هرچي زنگ زديم آتليه بسته بود چه حالگيري شد تعجب اي بابا من تاكيد كرده بودم با وجود روز عيد شما هستيد ؟ اما نبودن، خلاصه من خيلي حالم گرفته شد اومديم خونه تا عصر هم زنگ زدم خبري نبود خلاصه قراره امروز با بابايي بريم عكاسي

از اتفاقات خوب ديروز، توي تله تكست شبكه 2 قسمت تولدت مبارك اسم امير حسين رو زده بودند خيلي ذوق كردم عكسش هست(عكس در ادامه مطالب)

توي ني ني وبلاگ ،قسمت متولدين امروز عكس اميرحسين بود.

مامان جون اميرحسين اينا(خانواده بابايي) اومدن ديدن امير حسين ، براش پول و لباس و ماشين كنترلي آوردن كه با اميرحسين با رها سر ماشينش دعواش شد عصبانیبچه ام بلده از حق خودش دفاع كنه ديگه لبخند

 ******* بخاطر سالگرد فوت عمه مامان ، براي اميرامسال تولد نگرفتم .

عكس در ادامه مطالب:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهناز
14 آبان 91 11:15
تولدت مبارک
ala
15 آبان 91 16:22
elahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ghorbonet beram copye khaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



آی تک( مامان نیایش)
17 آبان 91 8:17
تولدت مبارک شازده پسر=D
>
ایشالا تولد 120 سالگی گل پسر
هزار ماشالا چه آقا شدی عزیزم


hodeys
17 آبان 91 13:14
tavalodet mobarak amir hoseyn jun
ishala jashne fareghotahsilit tala


نهیر
18 آبان 91 12:31
تولدت مبارک عزیزم
چه بزرگ شدی ماشالله


مریم مامی امیرعلی
21 آبان 91 9:38
سلام خانومی تولد گل پسر مبارک باشه انشا...همیشه پایدار باشه و دامادیش ما رو دعوت کنی
مهتاب
22 آبان 91 11:38
سلام چيکو جان من مهتابم توي کلوپ چيکار کنيم زود زود مامان شيم. تولد گل پسريت مبارک دختر منم 13 آبان 90 بدنيا اومد البته ساعت 14:22